Macromex are un nou Business Development Director
20 aprilie 2012Albert Davidoglu ocupa, incepand cu data de 2 aprilie 2012, functia de Business Development Director in cadrul companiei Macromex.
Responsabilitatea sa in cadrul companiei consta in dezvoltarea strategiei ṣi coordonarea tuturor canalelor de vanzare din grupul Macromex: IKA, Traditional Trade, HoReCa, Bakery si Ice Cream.
Albert Davidoglu are o experienta de peste 14 ani in FMCG, in cadrul companiei Unilever, cu expunere nationala si internationala. Din februarie 2010 a ocupat pozitia de Customer Development Director USCE, coordonand la nivel regional echipele de Customer Development din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Albania, Kosovo si Moldova.
“Sunt bucuros sa ma alatur echipei Macromex. Doresc sa salut partenerii din retail si distributie precum si toti partenerii de afaceri Macromex, doresc sa continuam sa dezvoltam afacerea intr-un ritm si mai sustinut. Dupa 14 ani de experienta ca parte dintr-o multinationala, dupa ce am cunoscut indeaproape pietele din Europa de Vest si Est, ocupandu-ma de o paleta foarte larga de categorii de la detergent, produse de ingrijire personala, alimente si inghetata, am decis sa raman in FMCG si sa ma dedic acestui nou proiect intr-un mediu antreprenorial si extrem de competitiv. Know how-ul acumulat in toti acesti ani imi da o deschidere noua si de aceea doresc sa ma implic si in dezvoltarea afacerilor locale.” declara Albert Davidoglu, Business Development Director in cadrul Macromex.